متاسفانه در حال حاضر امکان تحویل کالا به صورت حضوری وجود ندارد.
اگر فاکتور را پرداخت نکرده باشید؛ این امکان فراهم است که با بازگشت به صفحه خرید اقدام به افزودن کالای جدید نمائید اما اگر فاکتور پرداخت شده باشد توصیه می شود که یک سفارش جدید ثبت نموده و سپس با پشتیبانی تماس و مراتب را گزارش دهید.
با ورود به صفحه "حساب کاربری من" می توانید "رمز عبور را فراموش کرده اید؟" را انتخاب نمائید و سپس در پنجره ای که ظاهر می شود؛ ایمیل یا شماره موبایل خودتان را وارد نمائید تا رمز برایتان ارسال شود.
شما می توانید با طی تماس با پشتیبانی و اعلام مشخصات سفارش اقدام به درخواست فاکتور نمائید.
بله؛
به جهت اینکه کالای خریداری شما به درستی پردازش و در سریع ترین حالت ممکن برای شما ارسال شود توصیه ما همواره این است که قبل از اقدام به ثبت سفارش در گیلبای عضو شوید.
البته این امکان برای شما فراهم شده است که در مرحله ی ثبت سفارش نیز اقدام به عضویت نموده و سپس وارد فرآیند پرداخت شوید.
برای این کار ، ابتدا سفارش دیگرتان را در سایت اعمال نموده و فرآیند پرداخت را پیگیری نفرمائید.
سپس با پشتیبانی تماس بگیرید و بخواهید تا سفارش قبلی کنسل و هزینه پرداختی از سفارش قبل برای سفارش جدید لحاظ شود.
موارد مربوط به ما به التفاوت هزینه ها نیز توسط همکاران ما بررسی و نتیجه از طریق بستری که توسط همکاران ما به شما معرفی خواهد شد به شما اطلاع داده خواهد شد.
هزینه ی ارسال کالای سنگین در هنگام ایجاد فاکتور و به صورت سیستمی برایتان لحاظ خواهد شد؛
اما به دلیل وجود برخی از موارد خاص در حمل و نقل ممکن است این مورد تغییراتی داشته باشد که قبل از اقدام به ارسال کالا طی تماس تلفنی با شما سایر هماهنگی ها انجام خواهد شد.
کالاهای شگفت انگیز به صورت تخفیفی و به تعداد محدود ارائه می شوند.
اما به جهت تهیه آن ها به تعداد بیشتر از یک عدد می توانید با همکاران ما در پشتیبانی تماس بگیرید تا استعلامات لازم در این زمینه صورت پذیرد.
امکان ارائه زمان دقیق برای این مساله وجود ندارد.
اما همواره اطلاع رسانی ها از طریق سایت و صفحات گیلبای در شبکه های اجتماعی انجام خواهد شد.
در حال حاضر امکان سفارش کالای ناموجود فراهم نیست.
شما میتوانید با ورود به صفحه مربوط به محصول موردنظر و از تب های پایین محصول، تب "نظرات" را انتخاب نموده و موارد موردنظرتان را ارائه بفرمائید.
چنانچه کالایی نیاز به ارسال با باربری داشته باشد؛ پیش از هر اقدامی توسط همکاران ما با شما هماهنگ و هزینه های آن نیز گزارش خواهد شد.
برای اینکار لازم است با همکاران ما تماس گرفته و این مورد را اطلاع رسانی نمائید.
در صورتی که مشکلی برای تامین کالا رخ دهد؛ همواره اطلاع رسانی از طریق سامانه پیامکی گیلبای انجام خواهد شد و اگر حالت خاصی در تامین یا ارسال کالا رخ دهد حتما همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت.
عموما کالاهای سنگین با استفاده از باربری ارسال خواهند شد.
در حال حاضر تنها راه پرداخت در گیلبای به صورت پرداخت آنلاین تعریف شده است و این امکان در آخرین مرحله از مراحل ثبت سفارش و در ستون مربوط به جمع مبلغ فاکتور با درج نام درگاه بانکی مورد نظر قابل مشاهده و اقدام خواهد بود.
بله؛
برای شما این امکان فراهم شده است که در زمان ثبت سفارش آدرس یا مشخصات فرد دیگری را جهت تحویل کالای خریداری شده وارد نمائید.
نصب کالای سنگین نظیر یخچال و فریزر، اجاق گاز، تلویزیون و ... توسط نمایندگی های مجاز آن ها انجام خواهد شد.
لذا با توجه به حساسیت و هزینه های بالای این دسته از کالاها همواره توصیه ما این است که از بازکردن بسته بندی کالا و یا نصب آن تا پیش از حضور کارشناس نمایندگی در محل استفاده ی کالا، اجتناب نمائید.
موضوعی به نام محدودیت تعریف نشده است اما طبیعتا برای هرکالایی ممکن است محدودیت موجودی وجود داشته باشد.
از آنجا که سعی ما این است که بتوانیم خدماتی صحیح و بدون مشکل خدمت تان ارائه دهیم به صورت پیشفرض امکان فروش تکی برخی از دسته محصولات در سایت فراهم است.
از این رو اگر نیاز به تعداد بیشتری از محصول موردنظرتان دارید، می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید تا همکاران پس از استعلام از سامانه انبارداری، گزارشات لازم را خدمت تان ارائه دهند.
در حال حاضر امکان پرداخت به دو صورت آنلاین و کارت به کارت (واریز به حساب) فراهم می باشد.
امکان پرداخت آنلاین از طریق وب سایت و به صورت معمول فراهم است اما جهت واریز به حساب نیاز است با همکاران ما در پشتیبانی تماس بگیرید.