در چه شرایطی می توانیم کالای خریداری شده را بازگردانی نمائیم؟

۱. کالاهایی که نیاز به نصب دارند. (یخچال، تلویزیون و …) لازم است توسط نمایندگی مجاز نصب و راه اندازی شوند و در غیراینصورت از گارانتی گیلبای خارج می شوند.

 

۲. در حال حاضر امکان مرجوع کردن گوشی موبایل تنها در صورتی که جعبه آن بازگشایی نشده و یا تگ روی درب آن مخدوش نشده باشد وجود دارد.

 

۳. کالاهایی که از لحاظ بهداشتی بازکردن بسته ی محصول، اعتماد به سلامت محصول را خدشه دار میکند؛ تنها در صورتی قابل بازگردانی می باشند که بسته بندی محصول به همان صورت اولیه و پلمپ شده باشد.

 

۴. همه کالاها در جعبه های سالم و بسته بندی مناسب خدمت مشتریان ارائه خواهد شد؛

لازم است کالایی که قصد بازگردانی آن را دارید، با همان جعبه و بسته بندی و متعلقات درون آن و بدون نوشته ی اضافه روی جعبه انجام شود و ترجیحا جعبه را در یک کارتن دیگر قرار دهید.

 

۵. برای پوشاک و کفش و … کالا باید در شرایط اولیه ارسال بوده و آثار استفاده اعم از بوی بدن، عطر، لکه و رنگ پریدگی در آن وجود نداشته باشد.
همچنین نباید تگ برند، دکمه، بند و سایر متعلقات محصول از آن جدا شده باشد.

 

۶. چنانچه کالا با کد تخفیف خریدشده باشد، دز صورت بازگردانی کالا طبیعتا همان مبلغ پرداختی مشتری به وی عودت داده خواهد شد و نه قیمت اصل محصول